Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Оверчук, В.А. | |
dc.contributor.author | Констянтинова, Н.С. | |
dc.date.accessioned | 2020-11-25T10:25:53Z | |
dc.date.available | 2020-11-25T10:25:53Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.uri | https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1274 | |
dc.description.abstract | Дошкільний навчальний заклад являє собою інститут соціалізації дітей на першій її стадії, а група однолітків являє собою модель суспільства, де дитина знайомиться з соціальними нормами, набуває певні соціальні навички взаємодії з соціумом. Тому важливе значення має саме в цьому віці виявлення особливостей соціально-психологічної адаптації, коли компенсаторні можливості особистості, ще формуються і є можливість запобігти формуванню стійких проявів, а, також сприяти його подальшої соціально-психологічної адаптації на наступних етапах психологічного і соціального розвитку як особистості. Соціально-психологічна адаптація являє собою пристосування до відносно нового соціуму, нормам поведінки і взаємин у новому колективі. Виступає як засіб захисту особистості, за допомогою якого послаблюються і усуваються внутрішнє психічне напруження, занепокоєння, дестабілізаціїційні стани, що виникають у дитини при взаємодії з дорослими та однолітками, суспільством в цілому. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.title | ОСОБЛИВОСТІ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОЇ АДАПТАЦІЇ ДІТЕЙ РАННЬОГО ВІКУ ДО УМОВ ДОШКІЛЬНОГО ЗАКЛАДУ | en_US |
dc.type | Book chapter | en_US |