Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Оверчук, В.А. | |
dc.contributor.author | Кушнір, Ю.В. | |
dc.date.accessioned | 2020-11-25T12:30:04Z | |
dc.date.available | 2020-11-25T12:30:04Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.other | УДК 159.9.923 | |
dc.identifier.uri | https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1300 | |
dc.description.abstract | У статті виноситься на розгляд необхідність інтеграції осіб з обмеженими можливостями здоров’я в суспільство шляхом подолання не тільки фізичних, але й умовних перешкод в їхньому житті. Психологічні дослідження засвідчили, що для студентів з інвалідністю вибір професії, набуття знань та професійних навичок, майбутня робота за фахом і подолання соціальної ізоляції – особливо значимі проблеми. Студенти з особливими потребами мають певні проблеми, які сформувалися в попередні періоди життя та навчання молодих людей і суттєво впливають на їхню пізнавальну активність та інтеграцію в освітнє середовище. Конкретне завдання, яке стоїть перед професійною підготовкою осіб з обмеженими можливостями, полягає в забезпеченні реальної рівноправності в повсякденній життєдіяльності, успішній інтеграції їх у суспільство шляхом навчання, працевлаштування та зайнятості. Саме якісна освіта може виступати основним каналом успішної соціально-психологічної інтеграції та фактором самореалізації. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | студенти з інвалідністю | en_US |
dc.subject | освіта | en_US |
dc.subject | соціальна ізоляція | en_US |
dc.subject | соціально-психологічна інтеграція | en_US |
dc.subject | самореалізація | en_US |
dc.title | ОСВІТА ЯК ШЛЯХ ІНТЕГРАЦІЇ В СУСПІЛЬСТВО ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ | en_US |
dc.title.alternative | Education as a way of iterations of people with special needs in society | en_US |
dc.type | Book chapter | en_US |