DSpace Repository

ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПСИХОАНАЛІТИЧНОЇ ПЕДАГОГІКИ В УМОВАХ СУЧАСНОГО ВИХОВАННЯ

Show simple item record

dc.contributor.author Кушнір, Юля Володимирівна
dc.contributor.author Більо, Тетяна Олександрівна
dc.date.accessioned 2020-11-25T12:36:05Z
dc.date.available 2020-11-25T12:36:05Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.other УДК 37:159.9
dc.identifier.uri https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1302
dc.description.abstract У статті розкривається проблема сучасного виховання з точки зору психоаналітичної теорії. Проаналізовано науково-педагогічні ідеї представників психоаналітичного напряму. Акцентовано увагу на тому, як знайти правильний виховний підхід до підсвідомого дитини. Наголошено, що саме особистість педагога та його внутрішньо особистісні конфлікти мають вагомий вплив на особистість учня у процесі навчання та виховання. Переглянуто гносеологічні позицій сучасної педагогіки, що зумовлюють еволюцію змісту принципів виховання. Здійснено зрушення в перегляді суті принципу детермінізму. Проаналізовано, як у психоаналітичній педагогіці реалізується принцип реципрокного детермінізму, та як проявляються інтегративні тенденції. Задіяний герменевтичний аспект, який полягає у реалізації зусиль, що спрямовані на розуміння індивіда і його проблем. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject психоаналіз en_US
dc.subject виховання en_US
dc.subject психоаналітична педагогіка en_US
dc.subject внутрішньоособистісний конфлікт en_US
dc.subject свідоме і несвідоме en_US
dc.title ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПСИХОАНАЛІТИЧНОЇ ПЕДАГОГІКИ В УМОВАХ СУЧАСНОГО ВИХОВАННЯ en_US
dc.type Book chapter en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account