DSpace Repository

ВЕЩЬ vs ЧЕЛОВЕК: КОММУНИКАТИВНАЯ СТРАТЕГИЯ ТРЁХ «А»

Show simple item record

dc.contributor.author Мацышина, И.В.
dc.date.accessioned 2022-05-30T06:58:50Z
dc.date.available 2022-05-30T06:58:50Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.other УДК 316.775.2
dc.identifier.uri https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/2273
dc.description Стаття у журналі " Креативна економіка та соціальні інновації" en_US
dc.description.abstract Public demonstration and imitation property contribute not only to the development of cultural images, but also the differentiation of society. Conspicuous consumption, developing a communicative field creates its own rules determining. Therefore, this social aspect cannot do without the control of the political system. en_US
dc.publisher Самара: Самарский институт - Высшая школа приватизации и предпринимательства en_US
dc.relation.ispartofseries Креативная экономика и социальные инновации;Выпуск 4 – 2014, №2 (7)
dc.subject аттрактор en_US
dc.subject актант en_US
dc.subject актор en_US
dc.subject вещь en_US
dc.subject коммуникация en_US
dc.subject политика en_US
dc.subject потребление en_US
dc.subject attractor en_US
dc.subject actant en_US
dc.subject actor en_US
dc.subject thing en_US
dc.subject communication en_US
dc.subject politics en_US
dc.subject consumption en_US
dc.title ВЕЩЬ vs ЧЕЛОВЕК: КОММУНИКАТИВНАЯ СТРАТЕГИЯ ТРЁХ «А» en_US
dc.title.alternative THING vs HUMAN: THREE "A" COMMUNICATION STRATEGY en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account