dc.contributor.author |
МАЦЫШИНА, Ирина |
|
dc.contributor.author |
МАЦЫШИНА, Ирина |
|
dc.date.accessioned |
2022-05-30T07:16:47Z |
|
dc.date.available |
2022-05-30T07:16:47Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.other |
УДК 791.43.05 |
|
dc.identifier.other |
УДК 791.43.05 |
|
dc.identifier.uri |
https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/2274 |
|
dc.description |
Стаття у Мистецтвознавчому та культурологічному журналі "Аркадія" |
en_US |
dc.description.abstract |
Військова ескалація на сході України змушує шукати причину та наслідки між знаком та реальні‐
стю. Тому кінематограф став об'єктом дослідження в цій статті, за допомогою чого простежу‐
ється трансформація образу Донбасу у другій половині ХХ століття. Аналіз історичного контекс‐
ту в кіно дозволив розпізнати не тільки ідеологічне замовлення, а й приховані маркери дійсності
заднього плану. Саме їх знаки відіграють драматичну роль сьогодні. Military conflict in eastern Ukraine served as a pretext to find a causal link between the sign and reality.
Cinema served as the object of study. He helped found the transformation of the image of the Donbass in the
second half of the twentieth century. The analysis of the historical context in the movie will identify not only
ideological order. Image of reality in the background has now become the key. And these signs have created
a different reality in which the viewer believe. |
en_US |
dc.publisher |
Одеса: Мистецтвознавчий та культурологічний журнал «Аркадія» |
en_US |
dc.publisher |
Одеса: Мистецтвознавчий та культурологічний журнал «Аркадія» |
en_US |
dc.subject |
візуальність |
en_US |
dc.subject |
герменевтика |
en_US |
dc.subject |
знак |
en_US |
dc.subject |
історичний контекст |
en_US |
dc.subject |
кінематограф |
en_US |
dc.subject |
комунікація |
en_US |
dc.subject |
visual |
en_US |
dc.subject |
hermeneutics |
en_US |
dc.subject |
sign |
en_US |
dc.subject |
historical context |
en_US |
dc.subject |
cinema |
en_US |
dc.subject |
communication |
en_US |
dc.title |
«ВЫ ПОБЕЖДЁННЫЙ НАРОД. АХ, НЕТ, ОККУПИРОВАННЫЙ» (КАК КИНО ФОРМИРУЕТ РЕАЛЬНОСТЬ) |
en_US |
dc.title |
«ВЫ ПОБЕЖДЁННЫЙ НАРОД. АХ, НЕТ, ОККУПИРОВАННЫЙ» (КАК КИНО ФОРМИРУЕТ РЕАЛЬНОСТЬ) |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |