dc.contributor.author |
Прямухіна, Н. |
|
dc.date.accessioned |
2022-06-04T12:46:58Z |
|
dc.date.available |
2022-06-04T12:46:58Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.other |
УДК 332.14(477) |
|
dc.identifier.uri |
https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/2300 |
|
dc.description |
Стаття у Науковому журналі «Соціально-економічний розвиток регіонів в контексті міжнародної інтеграції» ХНТУ |
en_US |
dc.description.abstract |
In the article the theoretical and methodological foundations of the new economic category «architecture of the regional market space» are given; its characteristics and structure are justified. Special attention is paid to the influencing factors on the formation of the architecture of the market space; the prospects for further research are formulated. |
en_US |
dc.publisher |
Херсон: ХНТУ |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Економічні науки;Випуск 37, Частина ІІ, С. 95-101 |
|
dc.subject |
ринок |
en_US |
dc.subject |
архітектура регіонального ринкового простору |
en_US |
dc.subject |
економічна інтеграція |
en_US |
dc.subject |
кластерна економіка |
en_US |
dc.subject |
market |
en_US |
dc.subject |
architecture of the regional market space |
en_US |
dc.subject |
economic integration |
en_US |
dc.subject |
cluster economy |
en_US |
dc.title |
ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ АРХІТЕКТУРИ РЕГІОНАЛЬНОГО РИНКОВОГО ПРОСТОРУ |
en_US |
dc.title.alternative |
THEORETICAL AND METHODOLOGICAL BASIS FOR THE DEVELOPMENT OF ARCHITECTURE OF THE REGIONAL MARKET SPACE |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |