Abstract:
Для лінгвістичних розвідок останніх років характерною є інтенсивна розбудова принципів антропоцентричного підходу до вивчення мовних явищ та високий ступінь дослідницької зацікавленості в гендерній парадигмі лінгвокогнітивних дослідженнях мовної свідомості. Проте, незважаючи на посилену увагу наукової спільноти до даного напряму в мовознавстві (див. роботи Т. Гомон, О. Горошко, О. Земської А. Кириліної, Т. Космеди, О. Малахової, Ю. Маслової, К. Ощепкової, Л. Ставицької та ін.), гендерні виміри мовлення дотепер потребують всебічного висвітлення та ґрунтовного висвітлення в межах вивчення розмовного Інтернет-дискурсу, що й окреслює актуальність даного дослідження.
Об’єктом наукової розвідки є мовні засоби об’єктивації маскулінної та фемінної мовленнєвої поведінки носіїв англійської мови в процесі вербалізації модусів перцепції під час дегустації страв та продуктів харчування української кухні в межах розмовного Інтернет-дискурсу.
Предметом дослідження виступають особливості гендерно зумовленої вербальної поведінки носіїв англійської мови в межах актуалізації результатів перцептивного процесу у віртуальному англійськомовному розмовному дискурсі.
Мета роботи полягає у визначенні особливостей вживання мовних одиниць на позначення сенсорних відчуттів у межах жіночого та чоловічого мовлення задля виявлення типових рис комунікативної поведінки жінок та чоловіків на матеріалі розмовного дискурсу англійськомовного відеоблогу.
Матеріалом дослідження слугують одиниці сенсорної лексики, дібрані методом суцільної вибірки з відеооглядів українських страв та продуктів харчування англійськомовними відеоблогерами США, Великобританії та Канади, розміщених на YouTube каналах.
Description:
Стаття - матеріали до конференції Tendances scientifiques de la recherche fondamentale et appliquée: collection de papiers scientifiques «ΛΌГOΣ» avec des matériaux de la conférence scientifique et pratique internationale (Vol. 3), 30 octobre, 2020. Strasbourg, République française: Plateforme scientifique européenne. 2020. С. 73–76.