00 DSpace/Manakin Repository

Візуальний модус перцепції в оглядах українських страв та продуктів харчування (на матеріалі YouTube відео англійськомовних блогерів)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Головенько, В.В.
dc.date.accessioned 2022-10-27T13:51:02Z
dc.date.available 2022-10-27T13:51:02Z
dc.date.issued 2020-04
dc.identifier.uri https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/2408
dc.description Матеріали до конференції "Зіставне вивчення германських, романських і слов’янських мов і літератур" : 12–13 квіт. 2020 р. Вінниця, С. 66–69. en_US
dc.description.abstract Людина постійно перебуває у взаємозв’язку із навколишньою дійсністю, що реалізується завдяки дії сенсорних аналізаторів. Як результат, на рівні свідомості відбувається відображення об‘єктивної реальності та подальша актуалізація перцептивного процесу (ПП) в мовленні за допомогою одиниць сенсорної лексики (СЛ). Дослідження СЛ в межах віртуального комунікативного простору надає можливість розглянути особливості її функціонування в розмовному Інтернет-дискурсі, перебіг якого зумовлений специфікою віртуального комунікативного процесу, зокрема процесом продуктивного апелювання відеоблогерами до зорового каналу перцепції глядачів під час опису візуальних, густативних, одоративних, аудіальних та кінестетичних вражень від українських страв і продуктів харчування. Об’єктом дослідження виступає СЛ в англійській мові, напр., appetizing ‗апетитний‘, beautiful ‗гарний‘ і под., яка слугує для вербалізації перцептивних вражень, отриманих завдяки роботі зорового аналізатора, в межах розмовного Інтернет-дискурсу. Предметом дослідження є семантичні особливості СЛ англійської мови на позначення зорових відчуттів, зафіксовані у віртуальному англійськомовному розмовному дискурсі. Мета роботи полягає у проведенні аналізу зорових сенсоризмів в англійській мові на матеріалі розмовного дискурсу відеоблогу та виявленні особливостей їхньої семантики, функціонування й мотивації. Матеріалом дослідження слугують 89 од./191 слововж. на позначення зорових відчуттів, дібраних методом суцільної вибірки з відеооглядів українських страв та продуктів харчування англійськомовними блогерами США, Великобританії та Канади (загальна тривалість відео 7 год. 47 хв. 33 с.), розміщених на відповідних YouTube каналах. en_US
dc.publisher Вінниця: матеріали конеренції "Зіставне вивчення германських, романських і слов’янських мов і літератур" en_US
dc.relation.ispartofseries "Зіставне вивчення германських, романських і слов’янських мов і літератур";С. 66–69.
dc.title Візуальний модус перцепції в оглядах українських страв та продуктів харчування (на матеріалі YouTube відео англійськомовних блогерів) en_US
dc.type Thesis en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу