dc.contributor.author |
Зарішняк, І. М. |
|
dc.contributor.author |
Грабович, М.В. |
|
dc.date.accessioned |
2023-01-20T08:00:03Z |
|
dc.date.available |
2023-01-20T08:00:03Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.other |
УДК 378.091.018.43 |
|
dc.identifier.other |
DOI: 10.36550/2415-7988-2022-1-200-75-79 |
|
dc.identifier.uri |
https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/2535 |
|
dc.description |
Стаття у збірнику Наукові записки. Сер. Педагогічні науки. 2022, Вип. 200. С. 75-79 |
en_US |
dc.description.abstract |
У роботі аналізується потенціал надзвичайного віддаленого навчання здобувачів вищої освіти. Теоретичний аналіз наукових джерел і власний досвід дозволив виокремити на основі основних аспектів управління освітнім процесом технічно-технологічні, психолого-дидактичні й організаційно-управлінські переваги і недоліки віддаленого навчання.
Зазначено, що психолого-дидактичні У роботі аналізується потенціал надзвичайного віддаленого навчання здобувачів вищої освіти. Теоретичний аналіз наукових джерел і власний досвід дозволив виокремити на основі основних аспектів управління освітнім процесом технічно-технологічні, психолого-дидактичні й організаційно-управлінські переваги і недоліки віддаленого навчання.
Зазначено, що психолого-дидактичні труднощі надзвичайного віддаленого навчання здобувачів вищої освіти зумовлені насамперед обмеженням фізичної активності, стресовим станом і відсутністю координації дій викладачів і здобувачів, а також рівнем самоорганізації та мотивації суб’єктів віддаленого навчання. Організаційно-управлінські недоліки надзвичайного віддаленого навчання здобувачів вищої освіти пов’язані насамперед з відсутністю посильної допомоги від керівництва з питань навчання у віддаленому режимі і значною кількістю звітної документації.
Акцентовано увагу на технологічних, педагогічних і організаційних перспективах на майбутнє щодо впровадження надзвичайного віддаленого навчання у закладах вищої освіти. |
en_US |
dc.publisher |
Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
"НАУКОВІ ЗАПИСКИ", серія Педагогічні науки;Випуск 200, с. 75-79 |
|
dc.title |
ПЕРЕВАГИ І НЕДОЛІКИ НАДЗВИЧАЙНОГО ВІДДАЛЕНОГО НАВЧАННЯ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |