dc.contributor.author |
Швець, К. А. |
|
dc.contributor.author |
Чальцева, О. М. |
|
dc.date.accessioned |
2023-02-06T13:19:10Z |
|
dc.date.available |
2023-02-06T13:19:10Z |
|
dc.date.issued |
2020-04-29 |
|
dc.identifier.other |
УДК 32.323.324.342.8 |
|
dc.identifier.uri |
https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/2720 |
|
dc.description |
Матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції для студентів, аспірантів та молодих вчених «Прикладні інформаційні технології»: зб. наук. пр. Вінниця, ДонНУ імені Василя Стуса, 2020. |
en_US |
dc.description.abstract |
У сучасних умовах засоби масової комунікації (ЗМК), зважаючи на суспільну важливість, масовість та доступність, мають величезний вплив на політичні процеси, що відбуваються в суспільстві. Здатність охоплювати широкі аудиторії в комунікаційному просторі дає можливість сучасним засобам масової комунікації трансформувати виборчу систему в певному напрямі, з приводу чого в розвинутих суспільно-політичних системах панує теза, що той, хто володіє засобами масової інформації – володіє громадською думкою. |
en_US |
dc.publisher |
Вінниця: ДонНУ імені Василя Стуса |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
ПРИКЛАДНІ ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ. Матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції для студентів, аспірантів та молодих вчених;с. 259-262 |
|
dc.title |
ВПЛИВ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ КОМУНІКАЦІЇ НА ФОРМУВАННЯ ГРОМАДСЬКОЇ ДУМКИ ПІД ЧАС ВИБОРЧОЇ ПРЕЗИДЕНТСЬКОЇ КАМПАНІЇ В УКРАЇНІ 2019 |
en_US |
dc.type |
Thesis |
en_US |