DSpace Repository

ВПЛИВ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ КОМУНІКАЦІЇ НА ФОРМУВАННЯ ГРОМАДСЬКОЇ ДУМКИ ПІД ЧАС ВИБОРЧОЇ ПРЕЗИДЕНТСЬКОЇ КАМПАНІЇ В УКРАЇНІ 2019

Show simple item record

dc.contributor.author Швець, К. А.
dc.contributor.author Чальцева, О. М.
dc.date.accessioned 2023-02-06T13:19:10Z
dc.date.available 2023-02-06T13:19:10Z
dc.date.issued 2020-04-29
dc.identifier.other УДК 32.323.324.342.8
dc.identifier.uri https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/2720
dc.description Матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції для студентів, аспірантів та молодих вчених «Прикладні інформаційні технології»: зб. наук. пр. Вінниця, ДонНУ імені Василя Стуса, 2020. en_US
dc.description.abstract У сучасних умовах засоби масової комунікації (ЗМК), зважаючи на суспільну важливість, масовість та доступність, мають величезний вплив на політичні процеси, що відбуваються в суспільстві. Здатність охоплювати широкі аудиторії в комунікаційному просторі дає можливість сучасним засобам масової комунікації трансформувати виборчу систему в певному напрямі, з приводу чого в розвинутих суспільно-політичних системах панує теза, що той, хто володіє засобами масової інформації – володіє громадською думкою. en_US
dc.publisher Вінниця: ДонНУ імені Василя Стуса en_US
dc.relation.ispartofseries ПРИКЛАДНІ ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ. Матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції для студентів, аспірантів та молодих вчених;с. 259-262
dc.title ВПЛИВ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ КОМУНІКАЦІЇ НА ФОРМУВАННЯ ГРОМАДСЬКОЇ ДУМКИ ПІД ЧАС ВИБОРЧОЇ ПРЕЗИДЕНТСЬКОЇ КАМПАНІЇ В УКРАЇНІ 2019 en_US
dc.type Thesis en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account