Репозиторий Dspace

PR-технології у передвиборчій президентській кампанії у Франції 2017 року

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Швець, Катерина Андріївна
dc.contributor.author Чальцева, Олена Михайлівна
dc.date.accessioned 2023-02-07T14:37:05Z
dc.date.available 2023-02-07T14:37:05Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.other УДК 659.441.8:004:324-057.34(44)«2017»
dc.identifier.uri https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/2733
dc.description Тези до інтернет-конференції "Сучасні PR-технології та молодь: проблеми впливу", Маріуполь, 2018 en_US
dc.description.abstract У сучасних умовах засоби масової комунікації (ЗМК), зважаючи на суспільну важливість, масовість та доступність, мають величезний вплив на політичні процеси, що відбуваються в суспільстві. Здатність охоплювати широкі аудиторії в комунікаційному просторі дає можливість сучасним засобам масової комунікації трансформувати виборчу систему в певному напрямі, з приводу чого в розвинутих суспільно-політичних системах панує теза, що той, хто володіє засобами масової інформації – володіє громадською думкою. en_US
dc.publisher Маріуполь: факультет філології та масових комунікацій Маріупольського університету en_US
dc.relation.ispartofseries Сучасні PR-технології та молодь: проблеми впливу: Збірник матеріалів інтернет-конференції;
dc.title PR-технології у передвиборчій президентській кампанії у Франції 2017 року en_US
dc.type Thesis en_US


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись