dc.contributor.author |
Швець, Катерина Андріївна |
|
dc.contributor.author |
Чальцева, Олена Михайлівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-02-07T14:37:05Z |
|
dc.date.available |
2023-02-07T14:37:05Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.other |
УДК 659.441.8:004:324-057.34(44)«2017» |
|
dc.identifier.uri |
https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/2733 |
|
dc.description |
Тези до інтернет-конференції "Сучасні PR-технології та молодь: проблеми впливу", Маріуполь, 2018 |
en_US |
dc.description.abstract |
У сучасних умовах засоби масової комунікації (ЗМК), зважаючи на суспільну важливість, масовість та доступність, мають величезний вплив на політичні процеси, що відбуваються в суспільстві. Здатність охоплювати широкі аудиторії в комунікаційному просторі дає можливість сучасним засобам масової комунікації трансформувати виборчу систему в певному напрямі, з приводу чого в розвинутих суспільно-політичних системах панує теза, що той, хто володіє засобами масової інформації – володіє громадською думкою. |
en_US |
dc.publisher |
Маріуполь: факультет філології та масових комунікацій Маріупольського університету |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Сучасні PR-технології та молодь: проблеми впливу: Збірник матеріалів інтернет-конференції; |
|
dc.title |
PR-технології у передвиборчій президентській кампанії у Франції 2017 року |
en_US |
dc.type |
Thesis |
en_US |