dc.contributor.author |
Швець, К. А. |
|
dc.date.accessioned |
2023-02-07T15:03:51Z |
|
dc.date.available |
2023-02-07T15:03:51Z |
|
dc.date.issued |
2017-04 |
|
dc.identifier.uri |
https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/2734 |
|
dc.description |
МАТЕРІАЛИ ДОПОВІДЕЙ до МІЖНАРОДНОЇ НАУКОВОЇ КОНФЕРЕНЦІЇ "ДНІ НАУКИ
ФІЛОСОФСЬКОГО ФАКУЛЬТЕТУ" – 2017
(25-26 квітня 2017 року) КНУ імені Тараса Шевченка |
en_US |
dc.description.abstract |
Виборчі технології як сукупність засобів і алгоритмів цілеспрямованого політико-психологічного впливу на електоральні настрої та поведінку, а також результати голосування задля досягнення цілей у виборчій кампанії вже стали невід'ємною складовою електоральних процесів. Перемога Трампа – це з одного боку виклик усталеній системі, але з іншого боку- реакція суспільства на проблеми, що потребують вирішення. Це очікування окремої частини суспільства всередині американської держави. Це і проблема глобального суспільства, яке в умовах інформаційних технологій не може сприймати складні інтелектуальні конструкції і реагує на простий і зрозумілий сленг, на що і опирався Трамп у своїх промовах та й у всій передвиборчій гонці. |
en_US |
dc.publisher |
Київ: КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ТАРАСА ШЕВЧЕНКА. ВПЦ "Київський університет", |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Міжнародна наукова конференція «Дні науки філософського факультету – 2017;ЧАСТИНА 8 с. 103-105 |
|
dc.title |
ЗАСТОСУВАННЯ PR-ТЕХНОЛОГІЙ У ПЕРЕДВИБОРЧІЙ КАМПАНІЇ В США (НА ПРИКЛАДІ ПРЕЗИДЕНТСЬКИХ ВИБОРІВ 2016Р.) |
en_US |
dc.type |
Thesis |
en_US |