Репозиторий Dspace

УКРАЇНСЬКІ ІСТОРИЧНІ YOUTUBE-КАНАЛИ ЯК ІНСТРУМЕНТ ВИВЧЕННЯ ІСТОРІЇ В ЗВО

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Пшемицька, Євгенія Олександрівна
dc.date.accessioned 2023-02-08T12:54:13Z
dc.date.available 2023-02-08T12:54:13Z
dc.date.issued 2022-12-29
dc.identifier.uri https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/2737
dc.description Наукові дослідження: парадигма інноваційного розвитку: тези доповідей XІІІ Міжнародної наукової конференції (Прага, Чехія, «29» грудня 2022 року) en_US
dc.description.abstract У сучасному цифровому світі є необхідність регулярного перегляду методів та інструментів навчання. Серед освітніх трендів останніх 10 років: персоналізація навчання, гейміфікація, використання інтерактивних та цифрових інструментів. Із початком дистанційної освіти в України викладачі та методисти звернули увагу на перспективність та доцільність застосування також соціальних мереж в освітньому процесі. У той же час вивчення освітніх можливостей соціальних мереж як інструментів вивчення саме історії не знайшло достатнього висвітлення в наукових розробках. en_US
dc.publisher Прага. Чехія: XIII Міжнародна наукова конференція «Наукові дослідження: парадигма інноваційного розвитку» en_US
dc.relation.ispartofseries Науковий журнал "Інтернаука" (2022 рік). Педагогічні науки;
dc.title УКРАЇНСЬКІ ІСТОРИЧНІ YOUTUBE-КАНАЛИ ЯК ІНСТРУМЕНТ ВИВЧЕННЯ ІСТОРІЇ В ЗВО en_US
dc.type Thesis en_US


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись