Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Пшемицька, Євгенія Олександрівна | |
dc.date.accessioned | 2023-02-08T12:54:13Z | |
dc.date.available | 2023-02-08T12:54:13Z | |
dc.date.issued | 2022-12-29 | |
dc.identifier.uri | https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/2737 | |
dc.description | Наукові дослідження: парадигма інноваційного розвитку: тези доповідей XІІІ Міжнародної наукової конференції (Прага, Чехія, «29» грудня 2022 року) | en_US |
dc.description.abstract | У сучасному цифровому світі є необхідність регулярного перегляду методів та інструментів навчання. Серед освітніх трендів останніх 10 років: персоналізація навчання, гейміфікація, використання інтерактивних та цифрових інструментів. Із початком дистанційної освіти в України викладачі та методисти звернули увагу на перспективність та доцільність застосування також соціальних мереж в освітньому процесі. У той же час вивчення освітніх можливостей соціальних мереж як інструментів вивчення саме історії не знайшло достатнього висвітлення в наукових розробках. | en_US |
dc.publisher | Прага. Чехія: XIII Міжнародна наукова конференція «Наукові дослідження: парадигма інноваційного розвитку» | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Науковий журнал "Інтернаука" (2022 рік). Педагогічні науки; | |
dc.title | УКРАЇНСЬКІ ІСТОРИЧНІ YOUTUBE-КАНАЛИ ЯК ІНСТРУМЕНТ ВИВЧЕННЯ ІСТОРІЇ В ЗВО | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |