dc.contributor.author |
Пшемицька, Євгенія Олександрівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-02-08T12:54:13Z |
|
dc.date.available |
2023-02-08T12:54:13Z |
|
dc.date.issued |
2022-12-29 |
|
dc.identifier.uri |
https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/2737 |
|
dc.description |
Наукові дослідження: парадигма інноваційного розвитку: тези доповідей XІІІ Міжнародної наукової конференції (Прага, Чехія, «29» грудня 2022 року) |
en_US |
dc.description.abstract |
У сучасному цифровому світі є необхідність регулярного перегляду
методів та інструментів навчання. Серед освітніх трендів останніх 10 років:
персоналізація навчання, гейміфікація, використання інтерактивних та
цифрових інструментів. Із початком дистанційної освіти в України
викладачі та методисти звернули увагу на перспективність та доцільність
застосування також соціальних мереж в освітньому процесі. У той же час
вивчення освітніх можливостей соціальних мереж як інструментів вивчення
саме історії не знайшло достатнього висвітлення в наукових розробках. |
en_US |
dc.publisher |
Прага. Чехія: XIII Міжнародна наукова конференція «Наукові дослідження: парадигма інноваційного розвитку» |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Науковий журнал "Інтернаука" (2022 рік). Педагогічні науки; |
|
dc.title |
УКРАЇНСЬКІ ІСТОРИЧНІ YOUTUBE-КАНАЛИ ЯК ІНСТРУМЕНТ ВИВЧЕННЯ ІСТОРІЇ В ЗВО |
en_US |
dc.type |
Thesis |
en_US |