Abstract:
Перехід від парадигми навчання до парадигми освіти передбачає, що самостійна робота стає не лише формою освітнього процесу, а й способом формування професійної самостійності, готовності до самоосвіти та самовдосконалення особливо в умовах дистанційного та змішаного навчання. Самостійна робота студентів з іноземної мови є особливою формою самоосвіти. Вона має багатофункціональний характер і допомагає опанувати іноземну мову як необхідну складову професійної компетенції сучасного фахівця, сприяє формуванню навичок автономного придбання знань і розвитку інформаційної культури.
Description:
Тези доповіді на конференцію Міжнародний науковий журнал «ГРААЛЬ НАУКИ», вип. 9, Жовтень 2021: за матеріалами ІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Globalization of scientific knowledge: international cooperation and integration of sciences», м. Вінниця, м. Відень, 22 жовтня, 2021 р. / Вінниця: Європейська наукова платформа та Vienna: International Centre Corporative Management, 2021. – с. 370-372