DSpace Repository

ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА

Show simple item record

dc.contributor.author Болгов, В. Є.
dc.contributor.author Болгов, В. Є.
dc.date.accessioned 2023-05-03T08:00:06Z
dc.date.available 2023-05-03T08:00:06Z
dc.date.issued 2017-05
dc.date.issued 2017-05
dc.identifier.other УДК 339.138
dc.identifier.other УДК 339.138
dc.identifier.uri https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/2835
dc.description Матеріали наукової конференції професорсько-викладацького складу, наукових працівників і здобувачів наукового ступеня за підсумками науково-дослідної роботи за період 2015–2016 рр. (15–18 травня 2017 р.) Вінниця 2017 р en_US
dc.description.abstract Системний підхід можна вважати загальнонауковим методом пізнання, він має глибокі коріння та бере свій початок із зародження людської цивілізації, суспільства та культури. Засновник сучасного системного підходу Л. фон Берталанфі стверджує, що цей науковий підхід покладений в основу теорії ігор, теорії інформації, широко використовується в соціальних та біофізичних науках, став підґрунтям для розвитку кібернетики en_US
dc.publisher Вінниця: ДонНУ імені Василя Стуса en_US
dc.publisher Вінниця: ДонНУ імені Василя Стуса en_US
dc.relation.ispartofseries Матеріали наукової конференції професорсько-викладацького складу, наукових працівників і здобувачів наукового ступеня за підсумками науково-дослідної роботи за період 2015–2016 рр.;с. 30-32
dc.relation.ispartofseries Матеріали наукової конференції професорсько-викладацького складу, наукових працівників і здобувачів наукового ступеня за підсумками науково-дослідної роботи за період 2015–2016 рр.;с. 30-32
dc.title ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА en_US
dc.title ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА en_US
dc.type Thesis en_US
dc.type Thesis en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account