dc.contributor.author |
Болгов, В. Є. |
|
dc.contributor.author |
Болгов, В. Є. |
|
dc.date.accessioned |
2023-05-03T08:00:06Z |
|
dc.date.available |
2023-05-03T08:00:06Z |
|
dc.date.issued |
2017-05 |
|
dc.date.issued |
2017-05 |
|
dc.identifier.other |
УДК 339.138 |
|
dc.identifier.other |
УДК 339.138 |
|
dc.identifier.uri |
https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/2835 |
|
dc.description |
Матеріали наукової конференції професорсько-викладацького складу, наукових працівників і здобувачів наукового ступеня за підсумками науково-дослідної роботи за період 2015–2016 рр. (15–18 травня 2017 р.) Вінниця 2017 р |
en_US |
dc.description.abstract |
Системний підхід можна вважати загальнонауковим методом пізнання, він має
глибокі коріння та бере свій початок із зародження людської цивілізації, суспільства та культури. Засновник сучасного системного підходу Л. фон Берталанфі стверджує, що цей науковий підхід покладений в основу теорії ігор, теорії інформації, широко використовується в соціальних та біофізичних науках, став підґрунтям для розвитку кібернетики |
en_US |
dc.publisher |
Вінниця: ДонНУ імені Василя Стуса |
en_US |
dc.publisher |
Вінниця: ДонНУ імені Василя Стуса |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Матеріали наукової конференції професорсько-викладацького складу, наукових працівників і здобувачів наукового ступеня за підсумками науково-дослідної роботи за період 2015–2016 рр.;с. 30-32 |
|
dc.relation.ispartofseries |
Матеріали наукової конференції професорсько-викладацького складу, наукових працівників і здобувачів наукового ступеня за підсумками науково-дослідної роботи за період 2015–2016 рр.;с. 30-32 |
|
dc.title |
ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА |
en_US |
dc.title |
ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА |
en_US |
dc.type |
Thesis |
en_US |
dc.type |
Thesis |
en_US |