Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1166
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЛипницька, Є.О.-
dc.date.accessioned2020-11-18T10:12:57Z-
dc.date.available2020-11-18T10:12:57Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttps://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1166-
dc.description.abstractМетою дослідження є визначення видів проблемних ситуацій, які використовуються при викладанні правничих дисциплін. Спираючись на типологію проблемних ситуацій, запропоновану М.І.Махмутовим, визначено види проблемних ситуацій, які використовуються при викладанні правничих дисциплін (на прикладі дисципліни «Земельне право», яку вивчають здобувачі освітнього ступеня «Бакалавр» спеціальності «Право»). В роботі надано алгоритм вирішення проблемної ситуації, визначено основні переваги застосування проблемного навчання для здобувачів правничої освіти.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.titleВИКОРИСТАННЯ ПРОБЛЕМНИХ СИТУАЦІЙ ПРИ ВИКЛАДАННІ ПРАВНИЧИХ ДИСЦИПЛІНen_US
dc.typeBook chapteren_US
Располагается в коллекциях:Методичні рекомендації



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.