Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/120
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПросалова, В.А.-
dc.date.accessioned2019-11-26T12:39:25Z-
dc.date.available2019-11-26T12:39:25Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttps://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/120-
dc.description.abstractУ статті простежується, як чітко регламентована форма сонета в поезії неокласиків допускала проникнення ірраціональних елементів, підкреслюється спонтанність їх вияву, специфічний характер раціоналізму. Автор статті обґрунтовує, що дискурс ірраціонального – на відміну від раціонального – в ліриці неокласиків реалізувався фрагментарно.en_US
dc.subjectраціональне, ірраціональне, поет, неокласицизм, дискурсen_US
dc.titleФЕНОМЕН ПОЕТА-ВЧЕНОГО І/ ЧИ ВЧЕНОГО-ПОЕТА У ТВОРЧІЙ ДІЯЛЬНОСТІ НЕОКЛАСИКІВen_US
dc.typeBooken_US
Розташовується у зібраннях:Бібліографічні матеріали

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Fils_2014_17_4.pdf1,24 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.