Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1261
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКушнір, А.Т.-
dc.contributor.authorКушнір, Ю.В.-
dc.contributor.authorОверчук, В.А.-
dc.date.accessioned2020-11-25T09:43:52Z-
dc.date.available2020-11-25T09:43:52Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.otherУДК 316.35-055.3-
dc.identifier.urihttps://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1261-
dc.description.abstractУ статті розглядається теоретичний та практичний досвід вивчення особливостей ставлення до ЛГБТ у школярів українськими та зарубіжними вченими. В роботі представлені емпіричні дані щодо прояву толерантного та інтолерантного ставлення до ЛГБТ у учнів старшого шкільного віку в залежності від рівня їх агресивності. Наведені приклади останніх соціологічних досліджень ставлення до ЛГБТ в Україні.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectтолерантністьen_US
dc.subjectінтолерантністьen_US
dc.subjectЛГБТen_US
dc.subjectагресивністьen_US
dc.titleОСОБЛИВОСТІ СТАВЛЕННЯ ДО ЛГБТ: ВІД ТЕОРІЇ ДО ПРАКТИКИen_US
dc.title.alternativeFeatures of the attitude towards LGBT: from theory to practiceen_US
dc.typeBook chapteren_US
Располагается в коллекциях:Методичні рекомендації

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Педагогіка вип 2 (23), 2018-3.pdf1,59 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
Педагогіка вип 2 (23), 2018-3-обклад.pdf115,11 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.