Please use this identifier to cite or link to this item:
https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1302
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кушнір, Юля Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Більо, Тетяна Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-11-25T12:36:05Z | - |
dc.date.available | 2020-11-25T12:36:05Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.other | УДК 37:159.9 | - |
dc.identifier.uri | https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1302 | - |
dc.description.abstract | У статті розкривається проблема сучасного виховання з точки зору психоаналітичної теорії. Проаналізовано науково-педагогічні ідеї представників психоаналітичного напряму. Акцентовано увагу на тому, як знайти правильний виховний підхід до підсвідомого дитини. Наголошено, що саме особистість педагога та його внутрішньо особистісні конфлікти мають вагомий вплив на особистість учня у процесі навчання та виховання. Переглянуто гносеологічні позицій сучасної педагогіки, що зумовлюють еволюцію змісту принципів виховання. Здійснено зрушення в перегляді суті принципу детермінізму. Проаналізовано, як у психоаналітичній педагогіці реалізується принцип реципрокного детермінізму, та як проявляються інтегративні тенденції. Задіяний герменевтичний аспект, який полягає у реалізації зусиль, що спрямовані на розуміння індивіда і його проблем. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | психоаналіз | en_US |
dc.subject | виховання | en_US |
dc.subject | психоаналітична педагогіка | en_US |
dc.subject | внутрішньоособистісний конфлікт | en_US |
dc.subject | свідоме і несвідоме | en_US |
dc.title | ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПСИХОАНАЛІТИЧНОЇ ПЕДАГОГІКИ В УМОВАХ СУЧАСНОГО ВИХОВАННЯ | en_US |
dc.type | Book chapter | en_US |
Appears in Collections: | Методичні рекомендації |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Укр_пед_журнал_Кушнір_фах.pdf | 3,25 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.