Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1326
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКостенюк, Ю.Б.-
dc.date.accessioned2020-12-10T13:17:03Z-
dc.date.available2020-12-10T13:17:03Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.otherУДК 303.09:[005.21:330.341.1]:664.1-
dc.identifier.urihttps://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1326-
dc.description.abstractПроведене наукове дослідження стосується оцінки різних елементів потенціалу та визначення їх впливу на конкурентну поведінку підприємства кондитерської галузі . За допомогою графоаналітичного методу “Квадрат потенціалу” визначено ефективність різних елементів потенціалу підприємства . Ви- конане моделювання дає можливість системно встановити кількісні та якісні зв’язки між окремими еле- ментами потенціалу, рівень його розвитку та конкурентоспроможності й на підставі цього обґрунтувати та своєчасно запровадити стратегії управління потенціалом підприємства . Зазначено, що на практиці для оцінки потенціалу підприємства складно користуватися сферичною формою графічної моделі, тому для цілей аналізу запропоновано спростити її до форми квадрату відповідно до кількості напрямів діагностики потенційних можливостей підприємства. Діагностика потенціалу підприємства проведена методом порівняльної комплексної рейтингової оцінки з допомогою системи показників за такими функціональними блоками: виробничий потенціал; фінансовий потенціал; кадровий потенціал; інноваційний потенціал . В основу розрахунку кінцевої рейтингової оцінки покладено метод балів, застосований для аналізу кожного показника з цих функціональних блоків . Моделі, побудовані на основі даних за три роки, мають різну форму. Моделювання допомогло виявити дисгармонію векторів, які описують фінансовий та інноваційний потенціал. Обґрунтовано, що це вимагає негайної трансформації, яка допоможе поліпшити баланс елементів потенціалу. Висвітлено зв’язок між формою та розміром квадрата потенціалу підприємства і його життєвим циклом. Результатами дослідження є запропоновані стратегії управління потенціалом підприємства, а саме: стратегія удосконалення кадрового потенціалу; стратегія удосконалення інноваційного потенціалу; стратегія удосконалення фінансового потенціалу. Крім того, підприємству необхідно звернути особливу увагу на розвиток саме інноваційного потенціалу, який є підґрунтям успіху підприємства та високої результативності застосування інноваційних бізнес-процесів .en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectМодель “Квадрат потенціалу”en_US
dc.subjectКонкурентна поведінкаen_US
dc.subjectЕлементи потенціалуen_US
dc.subjectУправління потенціалом підприємстваen_US
dc.subjectІнноваційний потенціалen_US
dc.subjectСтратегіяen_US
dc.titleМоделювання потенціалу підприємства для розробки стратегій управлінняen_US
dc.typeBooken_US
Розташовується у зібраннях:Бібліографічні матеріали

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
document.pdf239,61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.