Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1365
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДакалюк, О.О.-
dc.date.accessioned2021-01-21T12:49:27Z-
dc.date.available2021-01-21T12:49:27Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.otherУДК 378-057.87:81'243-047.23:004-
dc.identifier.urihttps://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1365-
dc.description.abstractУ статті здійснено аналіз наукової та методичної літератури щодо формування професійної іншомовної готовності студентів-аграріїв засобами інформаційно-комунікативних технологій. Виявлено переваги та дидактико-методичний потенціал ІКТ щодо формування професійної іншомовної готовності студентів-аграріїв. Було визначено поняття та умови формування готовності до професійного іншомовного спілкування. Розглянуто етапи підготовки студентів до впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у процес навчання іноземної мови професійного спрямування.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectПрофесійна іншомовна готовністьen_US
dc.subjectІноземна мова професійного спрямуванняen_US
dc.subjectІнформаційно-комунікаційні технологіїen_US
dc.subjectСтуденти-аграріїen_US
dc.subjectДидактико-методичний потенціалen_US
dc.subjectМетод навчальних подкастівen_US
dc.titleФормування професійної іншомовної готовності студентів-аграріїв засобами інформаційно-комунікаційних технологійen_US
dc.typeBooken_US
Розташовується у зібраннях:Бібліографічні матеріали

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття_2018_Дакалк.pdf415,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.