Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1365
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дакалюк, О.О. | - |
dc.date.accessioned | 2021-01-21T12:49:27Z | - |
dc.date.available | 2021-01-21T12:49:27Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.other | УДК 378-057.87:81'243-047.23:004 | - |
dc.identifier.uri | https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1365 | - |
dc.description.abstract | У статті здійснено аналіз наукової та методичної літератури щодо формування професійної іншомовної готовності студентів-аграріїв засобами інформаційно-комунікативних технологій. Виявлено переваги та дидактико-методичний потенціал ІКТ щодо формування професійної іншомовної готовності студентів-аграріїв. Було визначено поняття та умови формування готовності до професійного іншомовного спілкування. Розглянуто етапи підготовки студентів до впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у процес навчання іноземної мови професійного спрямування. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | Професійна іншомовна готовність | en_US |
dc.subject | Іноземна мова професійного спрямування | en_US |
dc.subject | Інформаційно-комунікаційні технології | en_US |
dc.subject | Студенти-аграрії | en_US |
dc.subject | Дидактико-методичний потенціал | en_US |
dc.subject | Метод навчальних подкастів | en_US |
dc.title | Формування професійної іншомовної готовності студентів-аграріїв засобами інформаційно-комунікаційних технологій | en_US |
dc.type | Book | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Бібліографічні матеріали |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
стаття_2018_Дакалк.pdf | 415,36 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.