Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1410
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСтрельніков, В.Ю.-
dc.date.accessioned2021-01-26T11:44:15Z-
dc.date.available2021-01-26T11:44:15Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.otherУДК 378-
dc.identifier.urihttps://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1410-
dc.description.abstractНаведений аналіз розвитку теорії і практики педагогічного проектування, які започатковані Григорієм Ващенком і Антоном Макаренком. Зроблений висновок про актуальність запропонованої автором концепції проектування дидактичних систем, яка ґрунтується на ідеях Г. Ващенка, А. Макаренка, В. Сухомлинського, Г. Костюка та інших вітчизняних дослідників. Проектування розглядається як цілеспрямована діяльність педагога щодо створення проекту як інноваційної моделі дидактичної системи, орієнтованої на масове використання.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectГригорій Ващенкоen_US
dc.subjectАнтон Макаренкоen_US
dc.subjectПроектen_US
dc.subjectПроектуванняen_US
dc.subjectПедагогічна системаen_US
dc.subjectДидактична системаen_US
dc.titleВнесок видатних полтавських педагогів григорія ващенка й антона макаренка в теорію педагогічного проектуванняen_US
dc.typeBooken_US
Располагается в коллекциях:Бібліографічні матеріали

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
16_PDF_Четверті Череванівські наукові читання.pdf1,41 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.