Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1655
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Пилипак, В.П. | - |
dc.date.accessioned | 2021-06-16T09:00:07Z | - |
dc.date.available | 2021-06-16T09:00:07Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.other | УДК 378.147 | - |
dc.identifier.uri | https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1655 | - |
dc.description.abstract | У статті наголошується на органічному поєднанні комунікативно функціонального та мовно-системного підходів у вивченні української мови як іноземної. Розглядаються орієнтовні мовленнєві ситуації для засвоєння граматичних категорій, форм, конструкцій, граматичних класів слів під час вивчення української мови як іноземної, що сприятиме якісному формуванню комунікативної компетенції студентів. Розмовні теми та відповідні діалогічні мовні ситуації у визначеній концепції навчання української мови як іноземної зумовлюють введення відповідних граматичних компетенцій, що невимушено засвоюються іноземними студентами. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | Комунікативний підхід | en_US |
dc.subject | Комунікативні компетенції | en_US |
dc.subject | Граматичні компетенції | en_US |
dc.subject | Принцип функціональності | en_US |
dc.subject | Мовленнєві ситуації | en_US |
dc.title | Комунікативний підхід у засвоєнні граматики під час вивчення української мови як іноземної | en_US |
dc.type | Book | en_US |
Располагается в коллекциях: | Бібліографічні матеріали |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Пилипак_МОСЗВО_1_2020.pdf | 858,22 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.