Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1765
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПросалова, Віра-
dc.date.accessioned2021-10-21T09:38:18Z-
dc.date.available2021-10-21T09:38:18Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.otherУДК 37.022:821-
dc.identifier.urihttps://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1765-
dc.description.abstractУ статті обгрунтовано необхідніть застосування інтерактивних технологій у практиці викладання літератури української діаспори у вищий школі, запропоновано використання таких технологій, як робота в малих групах, "мозковий штурм", "акваріум", ток-шоу та інших. Акцентвано результативність застосування цих форм роботи для формування у студентів-філологів професійних умінь і навичок.en_US
dc.publisherВінниця: ТОВ «Нілан-ЛТД»en_US
dc.subjectінтерактивна технологіяen_US
dc.subjectлітература діаспориen_US
dc.subject"мозковий штурм"en_US
dc.subjectток-шоуen_US
dc.titleІнтерактивні технології у практиці викладання літератури української діаспори у вищій школі.en_US
dc.typeDataseten_US
Розташовується у зібраннях:Бібліографічні матеріали

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
8. В. Просалова Інтерактивні технології у практиці викладання літератури української діаспори у вищій школі.pdfСтаття у зб. наук.-метод. праць. Методичні студії3,94 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.