Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1771
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorKushnir., Julia-
dc.date.accessioned2021-10-26T07:31:58Z-
dc.date.available2021-10-26T07:31:58Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.isbn978 – 83 – 960717 – 0 – 5-
dc.identifier.urihttps://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1771-
dc.description.abstractThe article presents the results of a study of teacher motivation in the modern educational space. The urgency of studying the motivation of teachers of educational institutions is indicated. With the help of methods the characteristics of emotional and professional burnout and features of professional motivation were determined. After receiving the results of the study, it was found that subjects with different motivational components have different levels of emotional and professional burnout.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherHouse of University of Technology, Katowiceen_US
dc.titlePECULIARITIES OF MOTIVATION OF PROFESSIONAL ACTIVITY OF A MODERN TEACHERen_US
dc.title.alternativeМонографіяen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Методичні рекомендації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кушнир Mono 44_05.04.2021.pdf18,06 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.