Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1771
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Kushnir., Julia | - |
dc.date.accessioned | 2021-10-26T07:31:58Z | - |
dc.date.available | 2021-10-26T07:31:58Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.isbn | 978 – 83 – 960717 – 0 – 5 | - |
dc.identifier.uri | https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1771 | - |
dc.description.abstract | The article presents the results of a study of teacher motivation in the modern educational space. The urgency of studying the motivation of teachers of educational institutions is indicated. With the help of methods the characteristics of emotional and professional burnout and features of professional motivation were determined. After receiving the results of the study, it was found that subjects with different motivational components have different levels of emotional and professional burnout. | en_US |
dc.language.iso | en | en_US |
dc.publisher | House of University of Technology, Katowice | en_US |
dc.title | PECULIARITIES OF MOTIVATION OF PROFESSIONAL ACTIVITY OF A MODERN TEACHER | en_US |
dc.title.alternative | Монографія | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Методичні рекомендації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Кушнир Mono 44_05.04.2021.pdf | 18,06 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.