Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1856
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Юрчишена, Л. В. | - |
dc.date.accessioned | 2021-12-17T09:22:47Z | - |
dc.date.available | 2021-12-17T09:22:47Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.other | УДК 336.61:378.4 | - |
dc.identifier.other | JEL classіfіcatіon: І21, І22, І23 | - |
dc.identifier.other | DOI: 10.32987/2617-8532-2021-3-17-32. | - |
dc.identifier.uri | https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1856 | - |
dc.description.abstract | У статті досліджено теоретичні підходи зарубіжних і вітчизняних уче- них до поняття «модель фінансування», запропоновано авторський підхід до її розу- міння на макро- й мікрорівнях, окреслено характерні риси моделі фінансування уні- верситетів та оцінено результати її впровадження в Україні. Метою статті є дослі- дження теоретичних підходів до розуміння поняття «модель фінансування», оцінка результатів запровадження формульного розподілу видатків державного бюджету між закладами вищої освіти України задля виявлення найвпливовіших компонентів моделі й тенденцій їх зміни. У процесі дослідження застосовувалися такі методи, як аналіз, синтез, порівняння, системний аналіз, статистичні методи (регресії, серед- ніх величин, групування, розподілу даних), метод візуалізації даних та ін. Задля оцінки результатів запровадження формульного фінансування в Україні розглянуто норма- тивно-правову базу фінансування вищої освіти, проаналізовано розподіл видатків державного бюджету між ЗВО у 2020–2021 рр., виконано порівняння співвідношення обсягів їх фінансування, визначено взаємозалежність комплексного показника діяль- ності та розрахункового контингенту здобувачів вищої освіти, оцінено щільність зв’язку, критерії розподілу й отримані значення компонентів комплексного показника діяльності ЗВО (розрахунковий контингент, масштаб діяльності, регіональна під- тримка, наукова діяльність, міжнародне визнання, працевлаштування випускників). | en_US |
dc.publisher | Київ: ДНУ «Інститут освітньої аналітики» | en_US |
dc.relation.ispartofseries | “Освітня аналітика України”. ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНІ АСПЕКТИ ОСВІТИ;2021 • № 3 (14) | - |
dc.subject | модель фінансування | en_US |
dc.subject | формульне фінансування | en_US |
dc.subject | фінансування вищої освіти | en_US |
dc.subject | фінансування університетів | en_US |
dc.subject | комплексний показник діяльності | en_US |
dc.title | МОДЕЛЬ ФІНАНСУВАННЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ: ПОНЯТТЯ ТА ПРАКТИЧНІ РЕЗУЛЬТАТИ ВПРОВАДЖЕННЯ В УКРАЇНІ | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Располагается в коллекциях: | Бібліографічні матеріали |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Юрчишена Л._ОАУ_ No.3_2021_с.17-32.pdf | Стаття у Науково-практичному журналі "ОСВІТНЯ АНАЛІТИКА УКРАЇНИ" | 2,31 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.