Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1856
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЮрчишена, Л. В.-
dc.date.accessioned2021-12-17T09:22:47Z-
dc.date.available2021-12-17T09:22:47Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.otherУДК 336.61:378.4-
dc.identifier.otherJEL classіfіcatіon: І21, І22, І23-
dc.identifier.otherDOI: 10.32987/2617-8532-2021-3-17-32.-
dc.identifier.urihttps://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1856-
dc.description.abstractУ статті досліджено теоретичні підходи зарубіжних і вітчизняних уче- них до поняття «модель фінансування», запропоновано авторський підхід до її розу- міння на макро- й мікрорівнях, окреслено характерні риси моделі фінансування уні- верситетів та оцінено результати її впровадження в Україні. Метою статті є дослі- дження теоретичних підходів до розуміння поняття «модель фінансування», оцінка результатів запровадження формульного розподілу видатків державного бюджету між закладами вищої освіти України задля виявлення найвпливовіших компонентів моделі й тенденцій їх зміни. У процесі дослідження застосовувалися такі методи, як аналіз, синтез, порівняння, системний аналіз, статистичні методи (регресії, серед- ніх величин, групування, розподілу даних), метод візуалізації даних та ін. Задля оцінки результатів запровадження формульного фінансування в Україні розглянуто норма- тивно-правову базу фінансування вищої освіти, проаналізовано розподіл видатків державного бюджету між ЗВО у 2020–2021 рр., виконано порівняння співвідношення обсягів їх фінансування, визначено взаємозалежність комплексного показника діяль- ності та розрахункового контингенту здобувачів вищої освіти, оцінено щільність зв’язку, критерії розподілу й отримані значення компонентів комплексного показника діяльності ЗВО (розрахунковий контингент, масштаб діяльності, регіональна під- тримка, наукова діяльність, міжнародне визнання, працевлаштування випускників).en_US
dc.publisherКиїв: ДНУ «Інститут освітньої аналітики»en_US
dc.relation.ispartofseries“Освітня аналітика України”. ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНІ АСПЕКТИ ОСВІТИ;2021 • № 3 (14)-
dc.subjectмодель фінансуванняen_US
dc.subjectформульне фінансуванняen_US
dc.subjectфінансування вищої освітиen_US
dc.subjectфінансування університетівen_US
dc.subjectкомплексний показник діяльностіen_US
dc.titleМОДЕЛЬ ФІНАНСУВАННЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ: ПОНЯТТЯ ТА ПРАКТИЧНІ РЕЗУЛЬТАТИ ВПРОВАДЖЕННЯ В УКРАЇНІen_US
dc.typeArticleen_US
Располагается в коллекциях:Бібліографічні матеріали

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Юрчишена Л._ОАУ_ No.3_2021_с.17-32.pdfСтаття у Науково-практичному журналі "ОСВІТНЯ АНАЛІТИКА УКРАЇНИ"2,31 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.