Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1934
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorВасиленко, Валерія-
dc.date.accessioned2022-01-28T07:46:40Z-
dc.date.available2022-01-28T07:46:40Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.otherУДК 378.014.5:17.022.1-
dc.identifier.otherDOI: 10.36273/2076-9555.2019.10(279).25-29-
dc.identifier.urihttps://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1934-
dc.descriptionСтаття у Віснику Книжкової палати — науково-практичному журналі в галузі соціальних комунікацій.en_US
dc.description.abstractУ статті розглянуто процес формування іміджу закладу вищої освіти (ЗВО), який охоплює чотири основні етапи: виявлення, закріплення, моніторинг, підтримка (корекція); наведено характеристику кожного з них. Визначено поняття "цільова аудиторія закладу вищої освіти". З'ясовано, що до її представників належать абітурієнти та їхні батьки, студенти, професорсько-викладацький склад, співробітники, ЗВО-партнери, ЗВО-конкуренти, роботодавці, Міністерство освіти і науки України та його структурні підрозділи, а також інші організації. Виокремлено основні групи представників цільової аудиторії, на які спрямовано вплив внутрішнього та зовнішнього іміджів закладу вищої освіти. Визначено іміджеві маркери (запити) для формування позитивного ставлення представників зовнішньої цільової аудиторії (абітурієнтів та їхніх батьків, Міністерства освіти і науки України та його структурних підрозділів), які мають прямий (статичний) вплив на діяльність закладу вищої освіти впродовж тривалого періоду. Визначено іміджеві маркери (запити) для формування позитивного ставлення представників внутрішньої цільової аудиторії (студентів, професорсько-викладацького складу), які є основними учасниками освітнього процесу ЗВО. Наведено чотири групи іміджевих маркерів цільової аудиторії, до яких входять: матеріально-технічна база; позитивний морально-психологічний клімат поміж професорсько-викладацького складу й студентів; можливості та особливості надання освітніх послуг; статусні атрибути закладу вищої освіти. Розглянуто аспекти формування зовнішнього та внутрішнього іміджів ЗВО залежно від визначених груп іміджевих маркерів представників цільової аудиторії закладу вищої освіти.en_US
dc.publisherКиїв: Вісник Книжкової палати — науково-практичний журнал в галузі соціальних комунікаційen_US
dc.relation.ispartofseriesНауково-практичний журнал в галузі соціальних комунікацій;№ 10-
dc.subjectіміджen_US
dc.subjectзаклад вищої освітиen_US
dc.subjectзовнішній іміджen_US
dc.subjectвнутрішній іміджen_US
dc.subjectіміджеві маркериen_US
dc.subjectзапитиen_US
dc.subjectцільова аудиторіяen_US
dc.titleВизначення іміджевих маркерів цільової аудиторії як один з етапів формування іміджу закладу вищої освітиen_US
dc.typeArticleen_US
Располагается в коллекциях:Бібліографічні матеріали

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
василенко.pdfСтаття у Віснику Книжкової палати — науково-практичному журналі в галузі соціальних комунікацій.627,45 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.