Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/2006
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМацишина, І.В.-
dc.date.accessioned2022-02-03T10:26:35Z-
dc.date.available2022-02-03T10:26:35Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttps://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/2006-
dc.descriptionСтаття у виданні NOWOCZESNA EDUKACJA: FILOZOFIA, INNOWACJA, DOŚWIADCZENIEen_US
dc.description.abstractСучасна журналістська освіта потребує оновлення. Якість інформації і попит на неї вступають у конфлікт. Користувачі здебільшого отримують контент, який має рекламний характер або несе політичне замовлення. Такий рівень впливає на медіаграмотність населення. Що призводить до успіхів інформаційних війн. Перехід до створення конвергованого інформаційного продукту потребує не тільки нових фахівців, але й ревізії підготовки фахівців з інформації.en_US
dc.publisherŁódź, Polska: Wyższa Szkoła Informatyki i Umiejętności (WSIU)en_US
dc.subjectжурналістикаen_US
dc.subjectінформаціяen_US
dc.subjectкористувачen_US
dc.subjectкрос-медіаen_US
dc.subjectмультимедіаen_US
dc.subjectсторітеллінгen_US
dc.titleКРОС-МЕДІЙНА ЖУРНАЛІСТИКА: ЯКІСТЬ VS КІЛЬКІСТЬ Сучасна журналістська освіта потребує оновлення. Якість інформаціїen_US
dc.title.alternativeCROSS-MEDIA JOURNALISM: QUALITY VS QUANTITYen_US
dc.typeArticleen_US
Располагается в коллекциях:Бібліографічні матеріали

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Крос-медійна журналістика.pdfСтаття у виданні NOWOCZESNA EDUKACJA: FILOZOFIA, INNOWACJA, DOŚWIADCZENIE245,25 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.