Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/2535
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЗарішняк, І. М.-
dc.contributor.authorГрабович, М.В.-
dc.date.accessioned2023-01-20T08:00:03Z-
dc.date.available2023-01-20T08:00:03Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.otherУДК 378.091.018.43-
dc.identifier.otherDOI: 10.36550/2415-7988-2022-1-200-75-79-
dc.identifier.urihttps://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/2535-
dc.descriptionСтаття у збірнику Наукові записки. Сер. Педагогічні науки. 2022, Вип. 200. С. 75-79en_US
dc.description.abstractУ роботі аналізується потенціал надзвичайного віддаленого навчання здобувачів вищої освіти. Теоретичний аналіз наукових джерел і власний досвід дозволив виокремити на основі основних аспектів управління освітнім процесом технічно-технологічні, психолого-дидактичні й організаційно-управлінські переваги і недоліки віддаленого навчання. Зазначено, що психолого-дидактичні У роботі аналізується потенціал надзвичайного віддаленого навчання здобувачів вищої освіти. Теоретичний аналіз наукових джерел і власний досвід дозволив виокремити на основі основних аспектів управління освітнім процесом технічно-технологічні, психолого-дидактичні й організаційно-управлінські переваги і недоліки віддаленого навчання. Зазначено, що психолого-дидактичні труднощі надзвичайного віддаленого навчання здобувачів вищої освіти зумовлені насамперед обмеженням фізичної активності, стресовим станом і відсутністю координації дій викладачів і здобувачів, а також рівнем самоорганізації та мотивації суб’єктів віддаленого навчання. Організаційно-управлінські недоліки надзвичайного віддаленого навчання здобувачів вищої освіти пов’язані насамперед з відсутністю посильної допомоги від керівництва з питань навчання у віддаленому режимі і значною кількістю звітної документації. Акцентовано увагу на технологічних, педагогічних і організаційних перспективах на майбутнє щодо впровадження надзвичайного віддаленого навчання у закладах вищої освіти.en_US
dc.publisherКропивницький: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченкаen_US
dc.relation.ispartofseries"НАУКОВІ ЗАПИСКИ", серія Педагогічні науки;Випуск 200, с. 75-79-
dc.titleПЕРЕВАГИ І НЕДОЛІКИ НАДЗВИЧАЙНОГО ВІДДАЛЕНОГО НАВЧАННЯ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИen_US
dc.typeArticleen_US
Располагается в коллекциях:Бібліографічні матеріали

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Вип. 200.pdfСтаття у збірнику Наукові записки. Сер. Педагогічні науки. 2022, Вип. 200. С. 75-79762,25 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.