Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/2535
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Зарішняк, І. М. | - |
dc.contributor.author | Грабович, М.В. | - |
dc.date.accessioned | 2023-01-20T08:00:03Z | - |
dc.date.available | 2023-01-20T08:00:03Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.other | УДК 378.091.018.43 | - |
dc.identifier.other | DOI: 10.36550/2415-7988-2022-1-200-75-79 | - |
dc.identifier.uri | https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/2535 | - |
dc.description | Стаття у збірнику Наукові записки. Сер. Педагогічні науки. 2022, Вип. 200. С. 75-79 | en_US |
dc.description.abstract | У роботі аналізується потенціал надзвичайного віддаленого навчання здобувачів вищої освіти. Теоретичний аналіз наукових джерел і власний досвід дозволив виокремити на основі основних аспектів управління освітнім процесом технічно-технологічні, психолого-дидактичні й організаційно-управлінські переваги і недоліки віддаленого навчання. Зазначено, що психолого-дидактичні У роботі аналізується потенціал надзвичайного віддаленого навчання здобувачів вищої освіти. Теоретичний аналіз наукових джерел і власний досвід дозволив виокремити на основі основних аспектів управління освітнім процесом технічно-технологічні, психолого-дидактичні й організаційно-управлінські переваги і недоліки віддаленого навчання. Зазначено, що психолого-дидактичні труднощі надзвичайного віддаленого навчання здобувачів вищої освіти зумовлені насамперед обмеженням фізичної активності, стресовим станом і відсутністю координації дій викладачів і здобувачів, а також рівнем самоорганізації та мотивації суб’єктів віддаленого навчання. Організаційно-управлінські недоліки надзвичайного віддаленого навчання здобувачів вищої освіти пов’язані насамперед з відсутністю посильної допомоги від керівництва з питань навчання у віддаленому режимі і значною кількістю звітної документації. Акцентовано увагу на технологічних, педагогічних і організаційних перспективах на майбутнє щодо впровадження надзвичайного віддаленого навчання у закладах вищої освіти. | en_US |
dc.publisher | Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка | en_US |
dc.relation.ispartofseries | "НАУКОВІ ЗАПИСКИ", серія Педагогічні науки;Випуск 200, с. 75-79 | - |
dc.title | ПЕРЕВАГИ І НЕДОЛІКИ НАДЗВИЧАЙНОГО ВІДДАЛЕНОГО НАВЧАННЯ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Располагается в коллекциях: | Бібліографічні матеріали |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Вип. 200.pdf | Стаття у збірнику Наукові записки. Сер. Педагогічні науки. 2022, Вип. 200. С. 75-79 | 762,25 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.