Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/265
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБіркентале, В.В.-
dc.contributor.authorСтаткевич, К.О.-
dc.date.accessioned2020-03-05T14:56:01Z-
dc.date.available2020-03-05T14:56:01Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.otherУДК 338.1:347.77:659.4.012-
dc.identifier.urihttps://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/265-
dc.descriptionУ статті проаналізовано теоретичні та прикладні аспекти поширення «паразитичного маркетингу» та його загрози для підприємств-правовласників торговельних марок (ТМ). Основним способом охорони ТМ є їх реєстрація. Але поширеність товарів-підробок у світі, значні економічні та іміджеві втрати правовласників, проблематичність притягнення порушників до відповідальності обумовлюють необхідність дослідження факторів, що створюють умови для купівлі-продажу товарів-підробок, та визначення алгоритму захисту від «паразитичного маркетингу». Авторами проведено емпіричне дослідження (анкетування), результати якого довели усвідомлення громадянами високого рівня фальсифікації українського ринку товарів та послуг, нейтральне ставлення українців до існування товарів-підробок. За результатами другого експериментального дослідження - із проведенням маніпуляцій над зовнішнім виглядом товару та зміною позначення ТМ - було визначено, що саме знак ТМ є основним сигналом для споживчого вибору. Низький рівень поінформованості про елементи оригінальних ТМ, правової обізнаності у сфері інтелектуальної власності (ІВ), усвідомлення недосконалості вітчизняної сфери захисту прав ІВ, падіння рівня добробуту населення – є грунтом для існування і поширення «паразитичного маркетингу». Для уникнення негативного сценарію розвитку компаніям-правовласникам ТМ запропоновано спрямувати свою увагу на трьох напрямах: дослідження факторів споживчого вибору; дослідження факторів ризику появи товарів-підробок; формування власного комплексу заходів, спрямованих на охорону і захист ТМ від «паразитичного маркетингу» на основі представленого алгоритму.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subject"Паразитичний маркетинг"en_US
dc.subjectБрендen_US
dc.subjectТорговельна маркаen_US
dc.subjectЗахист ТМen_US
dc.subjectТовари-підробкиen_US
dc.subjectАнтипаразитні діїen_US
dc.title"Паразитичний маркетинг": Ризики та алгоритм захисту для торговельних марокen_US
dc.typeBooken_US
Располагается в коллекциях:Бібліографічні матеріали

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
10.pdf671,61 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.