Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/270
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorГладкова, А.О.-
dc.date.accessioned2020-03-10T11:40:32Z-
dc.date.available2020-03-10T11:40:32Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.otherУДК 658-
dc.identifier.urihttps://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/270-
dc.descriptionстатті проаналізовані підходи науковців до визначення сутності стратегічного управління підприємством, розглянуті еволюція та розвиток управлінських концепцій, проаналізована послідовність етапів стратегічного управління підприємством, що є актуальними питаннями сьогодення. В результаті дослідження виявлений новий етап розвитку управлінських концепцій – стратегічний розвиток підприємства, який базується на успішному стратегічному управлінні і дозволяє вивести інноваційний продукт на ринок, забезпечивши лідерство за собою в умовах глобальної конкуренції, або створити нову ринкову нішу, галузь, тощо. Відповідно до нового етапу була створена концептуальна модель стратегічного розвитку підприємства, яка допоможе отримати результати в умовах глобальної конкуренції.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectСтратегічне управління підприємствомen_US
dc.subjectСтратегічний розвиток підприємстваen_US
dc.subjectКонцептуальна модельen_US
dc.subjectМодель стратегічного управлінняen_US
dc.subjectГлобальна конкуренціяen_US
dc.titleСтратегічний розвиток підприємства в умовах глобальної конкуренціїen_US
dc.typeBooken_US
Располагается в коллекциях:Бібліографічні матеріали

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
21.pdf899,06 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.