Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/2749
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПшемицька, Євгенія Олександрівна-
dc.date.accessioned2023-03-06T17:42:39Z-
dc.date.available2023-03-06T17:42:39Z-
dc.date.issued2022-12-29-
dc.identifier.urihttps://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/2749-
dc.descriptionМатеріали до Збірнику тез наукових праць XIІI МІЖНАРОДНА НАУКОВА КОНФЕРЕНЦІЯ: «НАУКОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ: ПАРАДИГМА ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ» «29» грудня 2022en_US
dc.publisherПрага, Чехія: Видавничий центр "Інтернаука"en_US
dc.relation.ispartofseriesXIІI МІЖНАРОДНА НАУКОВА КОНФЕРЕНЦІЯ: «НАУКОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ: ПАРАДИГМА ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ»;Секція 3. Педагогічні науки, С. 31-34-
dc.titleУКРАЇНСЬКІ ІСТОРИЧНІ YOUTUBE-КАНАЛИ ЯК ІНСТРУМЕНТ ВИВЧЕННЯ ІСТОРІЇ В ЗВОen_US
dc.typeThesisen_US
Розташовується у зібраннях:Бібліографічні матеріали

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пшемицька репозитарій.pdfМатеріали до Збірнику тез наукових праць XIІI МІЖНАРОДНА НАУКОВА КОНФЕРЕНЦІЯ: «НАУКОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ: ПАРАДИГМА ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ» «29» грудня 20221,18 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.