Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/2756
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorІваненко, Л. М.-
dc.contributor.authorБоєнко, О. Ю.-
dc.date.accessioned2023-03-21T12:07:54Z-
dc.date.available2023-03-21T12:07:54Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.otherУДК 339.138(075.8)-
dc.identifier.urihttps://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/2756-
dc.descriptionБ 75 Маркетинг: навчальний посібник. Вид. 3-є, доп. і перероб. Вінниця: Доне-цький національний університет імені Василя Стуса, 2022. 362 с.en_US
dc.description.abstractУ навчальному посібнику відповідно до робочої навчальної програми освітньої компо-ненти «Маркетинг» розглянуто теоретичні, практичні та методичні основи маркетингу – сучасної концепції управління діяльністю компаній. Лаконічно і доступно викладено най-важливіші аспекти теорії маркетингу й розвитку світової маркетингової думки, надано характеристику базовим категоріям маркетингової діяльності. Особливу увагу приділено аналізу ринкових можливостей фірми, функціонуванню комплексу маркетингу, викорис-танню маркетингового інструментарію у різних сферах практичного господарювання компанії. Розкрито взаємозв’язок маркетингу із суміжними дисциплінами та еволюцію лі-терних концепцій комплексу маркетингу, надано рекомендації щодо проведення маркети-нгових досліджень, формування конкурентоздатного товарного асортименту, ефективної цінової політики, організації розподілу продукції та просування її на ринок. Розкрито фор-ми й методи організації маркетингу на підприємстві. Для студентів, що навчаються за економічними та управлінськими спеціальностями, аспірантів, викладачів, економістів, менеджерів усіх рівнів, а також для тих, хто цікавить-ся сучасною маркетинговою теорією та практикою.en_US
dc.publisherВінниця: ДонНУ імені Василя Стусаen_US
dc.titleМАРКЕТИНГ Навчальний посібникen_US
dc.typeLearning Objecten_US
Располагается в коллекциях:Бібліографічні матеріали

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Маркетинг_друк.asd 2.pdfБ 75 Маркетинг: навчальний посібник. Вид. 3-є, доп. і перероб. Вінниця: Доне-цький національний університет імені Василя Стуса, 2022. 362 с.6,03 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.