Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/2767
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorІщук Ю.А., Ю.А.-
dc.contributor.authorПисаренко, А.Д.-
dc.date.accessioned2023-03-22T09:43:15Z-
dc.date.available2023-03-22T09:43:15Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.otherDOI 10.33111/vz_kneu.29.22.04.08.054.060-
dc.identifier.otherУДК 339.138: 339.187: 339.56-
dc.identifier.urihttps://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/2767-
dc.descriptionСтаття у Збірнику наукових праць «Вчені записки». Засновник та видавець Державний вищий навчальний заклад «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана». Випуск 29 (4)en_US
dc.description.abstractProduct, price, place, promotion — these are the classic 4Ps of marketing. They designate the instruments of the marketing mix, i.e. the product itself, the pricing, the distribution channels as well as the communication and advertising. However, arbitrary turning of these screws does not make for good marketing. Large corporations employ an armada of specialists for their marketing. It is often determined in advance whether a product is to be presented globally in a uniform manner or adapted locally. Small and medium-sized companies, on the other hand, cannot necessarily bring out the big guns: Fortunately, small adjustments in the right place often help — be it by the company itself or with the help of a marketing agency to increase reach and promote perception of the product range. In the conditions of globalization and internationalization, it is very important to apply the correct methods of exiting and maintaining positions in the international market, therefore, the study of international marketing communications is extremely important and relevant. One thing is clear: the cultural influence on a specific marketing event is difficult to assess, as a large number of other factors always play a role as well. However, the importance of language can certainly be measured because in most cases it also represents a new market. Employees in target markets with local knowledge occasionally make additional adjustments on their own, such as to product focus or even to images in a company brochure or a typical product description layout. Thus, it is extremely important to find and use the right marketing tools and maintain an image in the international market.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherКиїв: КНЕУ імені ВАДИМА ГЕТЬМАНАen_US
dc.relation.ispartofseries«Вчені записки» Засновник та видавець Державний вищий навчальний заклад «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»;Випуск 29 (4), с. 107-115-
dc.subjectinternational marketing strategiesen_US
dc.subjectcommunication marketingen_US
dc.subjecttransnational companiesen_US
dc.subjectmarketing complex toolsen_US
dc.subjectactivity efficiencyen_US
dc.subjectinternational potentialen_US
dc.titleМІЖНАРОДНІ МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ ЄВРОПЕЙСЬКИХ КОМПАНІЙen_US
dc.title.alternativeINTERNATIONAL MARKETING COMMUNACATIONS OF EUROPEAN COMPANIESen_US
dc.typeArticleen_US
Располагается в коллекциях:Бібліографічні матеріали

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
1 Іщук.pdfСтаття у Збірнику наукових праць «Вчені записки». Засновник та видавець Державний вищий навчальний заклад «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана». Випуск 29 (4)1,87 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.