Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/371
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБелопольский, М.Г.-
dc.contributor.authorБезгін, К.С.-
dc.date.accessioned2020-07-14T11:36:12Z-
dc.date.available2020-07-14T11:36:12Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.otherУДК 338.242-
dc.identifier.urihttps://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/371-
dc.descriptionУ статті запропоновано основні положення концепції антикризового управління процесом створення цінності на промислових підприємствах. Доведено, що основу концепції становить розуміння процесу створення цінності на підприємстві, що орієнтується під час досліджень і розробки продукту на активне використання креативного та інноваційного потенціалу суб’єктів зовнішнього середовища.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectЦінністьen_US
dc.subjectПідприємствоen_US
dc.subjectОцінкаen_US
dc.subjectПоложенняen_US
dc.subjectПідходиen_US
dc.subjectУправлінняen_US
dc.titleКонцепція антикризового управління процесом створення цінності промислових підприємствen_US
dc.typeBooken_US
Располагается в коллекциях:Бібліографічні матеріали

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
9_ДтаР_2016_2.pdf386,59 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.