Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/372
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБезгін, К.С.-
dc.date.accessioned2020-07-14T11:45:55Z-
dc.date.available2020-07-14T11:45:55Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.otherУДК 658.012.23-
dc.identifier.urihttps://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/372-
dc.descriptionУ статті розглянуто процес трансформації управлінської парадигми створення цінностей на підприємстві в контексті розвитку інноваційної праці. Проведений аналіз ключових соціально-економічних змін встановив зростання складності та невизначеності інноваційної діяльності та ринку, в контексті яких були виділені амбівалентні процеси, з одного боку, формування суспільства зростаючої рефлексії і значне зростання незалежних експертних спільнот, а з іншого, - традиційні спроби підприємства здійснювати редукцію складності та невизначеності інноваційних процесів за рахунок блокування споживчої суб'єктності, стимулювання інформаційної асиметричності, запланованого застарівання, примітивізації споживчого вибору тощо. На основі зафіксованих еволюційних тенденцій в сприйнятті суб'єктами споживання об'єктних цінностей виділено та описано два етапи в їх позиціонуванні: інструментальний і епістемічний. Продемонстровано, що в рамках даних етапів радикально змінюються підходи до менеджменту інноваційного аксіогенезу на підприємстві, що передбачає використання принципово інших гносеологічних оптик для їх дослідження й управління. В роботі на місце дослідного базису висувається концепція автопоетичного аксіогенезу, що актуалізує використання колабораційної парадигми створення інноваційних цінностей, яка ґрунтується на механізмах співтворчості основних стейкхолдерів.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectАвтопоезісen_US
dc.subjectАксіогенезen_US
dc.subjectКолабораціяen_US
dc.subjectКоеволюціяen_US
dc.subjectПроліфераціяen_US
dc.subjectПолісуб'єктністьen_US
dc.subjectЦінністьen_US
dc.subjectЕнактиваціяen_US
dc.subjectЕпістемічний об'єктen_US
dc.titleТрансформація управлінської парадигми створення цінностей в контексті розвитку інноваційної праціen_US
dc.typeBooken_US
Располагается в коллекциях:Бібліографічні матеріали

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
10_ЕОУ_3_2016.pdf631,07 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.