Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/419
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorГевлич, Л.Л.-
dc.contributor.authorМошура, Л.О.-
dc.date.accessioned2020-09-01T10:20:34Z-
dc.date.available2020-09-01T10:20:34Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.otherУДК 657.6-
dc.identifier.urihttps://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/419-
dc.descriptionСтаттю присвячено дослідженню підходів до визначення сутності поняття «бенчмаркінг» та напрямів використання даного інструменту в діяльності аудиторських фірм, а саме в рамках аналітичних процедур. Визначено економічну самостійність та відмінність бенчмаркінгу від конкурентного маркетингового дослідження. Проаналізовано проблемні аспекти практичного застосування бенчмаркінгу в аудиторській діяльності та надано пропозиції щодо їх усунення.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectБенчмаркінгen_US
dc.subjectАудитen_US
dc.subjectАналітичні процедуриen_US
dc.subjectІнструмент удосконаленняen_US
dc.subjectПорівняльний аналізen_US
dc.titleВикористання інструменту бенчмаркінгу в аудиторській діяльностіen_US
dc.typeBooken_US
Располагается в коллекциях:Бібліографічні матеріали

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ГевлияЛ_Використання_інструменту_бенчмаркінгу.pdf253,22 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.