Please use this identifier to cite or link to this item: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/627
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСавченко, М.В.-
dc.date.accessioned2020-10-21T13:15:39Z-
dc.date.available2020-10-21T13:15:39Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.otherУДК 339.013.012:658.8:614.2(043.5)-
dc.identifier.urihttps://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/627-
dc.description.abstractСтаття присвячена теоретико-методологічним аспектам застосування парадигмальних методів дослідження в охороні здоров’я. Методологічною базою стала теорія «дисциплінарної матриці» Т.С. Куна, відповідно до якої досліджені зміни парадигми маркетингу в сфері охорони здоров’я. Використовувалися методи: монографічного кабінетного дослідження; парадигмального дослідження. Основним результатом дослідження стало представлення структури маркетингової парадигми охорони здоров’я в контексті «дисциплінарної матриці» Т.С. Куна, в основу якої покладено чотири елементи: «символічні узагальнення», «метафізичні частини», «цінності» і «загальноприйняті зразки». Автором визначено традиційні та нові складові маркетингу в охороні здоров’я, пов’язані з сучасними технологіями і концепціями, для залучення клієнтів. Практична цінність проведеного дослідження полягає в розширенні інструментарію методологічного аналізу концепту маркетингу в охороні здоров’я.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectмаркетинг; парадигма маркетингу; дисциплінарна матриця Т. Куна ; охорона здоров’я; медична послуга; маркетингова стратегія.en_US
dc.titleТРАНСФОРМАЦІЯ ПАРАДИГМИ МАРКЕТИНГУ В ОХОРОНІ ЗДОРОВ’Я: НОВІ ІНСТРУМЕНТИ ТА СТРАТЕГІЇen_US
dc.title.alternativeMARKETING PARADIGM TRANSFORMATION IN THE HEALTHCARE: NEW TOOLS AND STRATEGIESen_US
dc.typeBook chapteren_US
Appears in Collections:Методичні рекомендації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20_ЕЕ_Маркетинг_2020.pdf352,84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.