Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/752
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorОлійник, Л.В.-
dc.date.accessioned2020-10-27T09:45:23Z-
dc.date.available2020-10-27T09:45:23Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.otherУДК 330.34-
dc.identifier.urihttps://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/752-
dc.description.abstractУ статті розглянуто особливості управління корпоративною соціальною відповідальністю на підприємстві. Наведено еволюцію підходів до розгляду соціальної відповідальності, основні принципи корпоративної соціальної відповідальності. Визначено особливості моделей корпоративної соціальної відповідальності, а саме англоамериканської (американської), європейської та азіатської (японської). Обґрунтовано, що соціально активна діяльність відбивається на рівні конкурентоспроможності організації. На основі закордонного досвіду ведення соціально відповідального бізнесу виділено принципи корпоративної соціальної відповідальності внутрішнього спрямування. Розроблено модель управління корпоративною соціальною відповідальністю на підприємстві, що передбачає проведення аналізу власного стану корпоративної соціальної відповідальності, вибір еталонів, аналіз практик та досвіду, розроблення власної стратегії.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectсоціальна відповідальність, корпоративна соціальна відповідальність, управління, конкурентоспроможністьen_US
dc.titleУПРАВЛІННЯ КОРПОРАТИВНОЮ СОЦІАЛЬНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НА ПІДПРИЄМen_US
dc.title.alternativeCORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY MANAGEMENT AT AN ENTERPRISEen_US
dc.typeBook chapteren_US
Располагается в коллекциях:Методичні рекомендації

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Oliinyk_11.pdf294,46 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.