Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/807
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМартинець, Лілія Асхатівна-
dc.date.accessioned2020-10-28T13:06:50Z-
dc.date.available2020-10-28T13:06:50Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.otherУДК 378.091-
dc.identifier.urihttps://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/807-
dc.description.abstractСтаттю присвячено теоретичному обґрунтуванню та розробленню моделі управління освітнім середовищем професійного розвитку вчителів. Визначено, що цей процес є складною ієрархічною системою, в межах якої реалізується певна множина динамічних процесів. Тому для його відтворення доцільно застосовувати моделювання. Здійснено теоретичний аналіз, який дав змогу виявити структурні компоненти моделі (стратегічна спрямованість, системність управління, організація діяльності, якість діяльності), а також відобразити суттєві зв’язки між ними.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.subjectмоделюванняen_US
dc.subjectмодельen_US
dc.subjectосвітнє середовищеen_US
dc.subjectуправління освітнім середовищем професійного розвитку вчителівen_US
dc.titleМодель управління освітнім середовищем професійного розвитку вчителівen_US
dc.typeBook chapteren_US
Располагается в коллекциях:Методичні рекомендації

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
мартинець 2.pdf388,48 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.