Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/880
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шаульська, Л.В. | - |
dc.date.accessioned | 2020-11-02T12:37:19Z | - |
dc.date.available | 2020-11-02T12:37:19Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.other | УДК 331.548 | - |
dc.identifier.uri | https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/880 | - |
dc.description.abstract | У статті визначено пріоритетні напрями регулювання людських ресурсів нової економіки. Встановлено особливості взаємного впливу процесів розвитку економіки нового типу та формування людських ресурсів в контексті перспективних вимог до їхньої якості, що визначає не тільки ефективність в традиційних видах праці, скільки здатність до пізнання й творення, пошуку альтернативних варіантів об’єднання ресурсів з метою вдалого пристосування до власних потреб та генерування нового знання. Визначено, що сукупність інтелекту, натхнення й інтуїції комплексно визначають здатність людини до продуктивної, творчої праці, кінцевою метою якої є створення знання – базового ресурсу зростання нової економіки. Обґрунтовано, що важливим напрямом регулювання людських ресурсів нової економіки є забезпечення конкурентоспроможності економіки на основі поширення знаннєвомістких видів діяльності та можливостей для інноваційного розвитку. Визначено ключові орієнтири політики формування людських ресурсів нової економіки: нових аспектів актуальності набуває концепція навчання протягом усього життя, згідно із якою навчання не завершується із отриманням формальної кваліфікації за умови виконання в повному обсязі затвердженої програми відповідного закладу освіти, а природньо супроводжує людину на робочому місці і в побуті; критично важливим є виховання інноваційного типу мислення та культури через долучення фахівців до передового соціального досвіду, сучасних практик та технологій взаємодії; нових інструментів впливу потребує також задача оновлення системи цінностей і мотивів поведінки, зокрема, цінностей освіти, мотивації до її отримання, активності особистості. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | Людські ресурси | en_US |
dc.subject | Нова економіка | en_US |
dc.subject | Знання | en_US |
dc.subject | Інтелект | en_US |
dc.subject | Креативність | en_US |
dc.subject | Освітній потенціал | en_US |
dc.subject | Конкурентоспроможність | en_US |
dc.subject | Інноваційний розвиток | en_US |
dc.title | Людські ресурси нової економіки: ключові компоненти та ефективність регулювання | en_US |
dc.type | Book | en_US |
Располагается в коллекциях: | Бібліографічні матеріали |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Шаульська_стаття 6.pdf | 443,46 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.