Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1302
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКушнір, Юля Володимирівна-
dc.contributor.authorБільо, Тетяна Олександрівна-
dc.date.accessioned2020-11-25T12:36:05Z-
dc.date.available2020-11-25T12:36:05Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.otherУДК 37:159.9-
dc.identifier.urihttps://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1302-
dc.description.abstractУ статті розкривається проблема сучасного виховання з точки зору психоаналітичної теорії. Проаналізовано науково-педагогічні ідеї представників психоаналітичного напряму. Акцентовано увагу на тому, як знайти правильний виховний підхід до підсвідомого дитини. Наголошено, що саме особистість педагога та його внутрішньо особистісні конфлікти мають вагомий вплив на особистість учня у процесі навчання та виховання. Переглянуто гносеологічні позицій сучасної педагогіки, що зумовлюють еволюцію змісту принципів виховання. Здійснено зрушення в перегляді суті принципу детермінізму. Проаналізовано, як у психоаналітичній педагогіці реалізується принцип реципрокного детермінізму, та як проявляються інтегративні тенденції. Задіяний герменевтичний аспект, який полягає у реалізації зусиль, що спрямовані на розуміння індивіда і його проблем.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectпсихоаналізen_US
dc.subjectвихованняen_US
dc.subjectпсихоаналітична педагогікаen_US
dc.subjectвнутрішньоособистісний конфліктen_US
dc.subjectсвідоме і несвідомеen_US
dc.titleТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПСИХОАНАЛІТИЧНОЇ ПЕДАГОГІКИ В УМОВАХ СУЧАСНОГО ВИХОВАННЯen_US
dc.typeBook chapteren_US
Располагается в коллекциях:Методичні рекомендації

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Укр_пед_журнал_Кушнір_фах.pdf3,25 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.