Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/148
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПоповський, Ю.Б.-
dc.date.accessioned2020-01-13T10:40:20Z-
dc.date.available2020-01-13T10:40:20Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttps://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/148-
dc.description.abstractУ статті здійснено аналіз педагогічної проблеми підготовки майбутніх фахівців міжнародних економічних відносин до професійного спілкування засобами навчальних тренінгів. Встановлено, що протягом останніх років все більша роль у підготовці економістів відводиться культурі професійного спілкування. Підсумовано результати проведених нами опитувань й резюмовано, що майбутні економісти та менеджери відчувають труднощі у спілкуванні вже під час виробничих практик: вони не завжди можуть чітко висловлювати і відстоювати свою думку, уникати конфліктних ситуацій з колегами чи працівниками, долати психологічні бар’єри міжособистісної взаємодії. Проаналізовано особливості застосування навчальних тренінгів у професійній підготовці майбутніх фахівців міжнародних економічних відносин до професійного спілкування.en_US
dc.titleПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ МІЖНАРОДНИХ ЕКОНОМІЧНИХ ВІДНОСИН ДО ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ ЗАСОБАМИ НАВЧАЛЬНИХ ТРЕНІНГІВ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМАen_US
dc.typeBooken_US
Располагается в коллекциях:Бібліографічні матеріали

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Поповсбкий ЮБ.pdf187,22 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.