Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1655
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПилипак, В.П.-
dc.date.accessioned2021-06-16T09:00:07Z-
dc.date.available2021-06-16T09:00:07Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.otherУДК 378.147-
dc.identifier.urihttps://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1655-
dc.description.abstractУ статті наголошується на органічному поєднанні комунікативно функціонального та мовно-системного підходів у вивченні української мови як іноземної. Розглядаються орієнтовні мовленнєві ситуації для засвоєння граматичних категорій, форм, конструкцій, граматичних класів слів під час вивчення української мови як іноземної, що сприятиме якісному формуванню комунікативної компетенції студентів. Розмовні теми та відповідні діалогічні мовні ситуації у визначеній концепції навчання української мови як іноземної зумовлюють введення відповідних граматичних компетенцій, що невимушено засвоюються іноземними студентами.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectКомунікативний підхідen_US
dc.subjectКомунікативні компетенціїen_US
dc.subjectГраматичні компетенціїen_US
dc.subjectПринцип функціональностіen_US
dc.subjectМовленнєві ситуаціїen_US
dc.titleКомунікативний підхід у засвоєнні граматики під час вивчення української мови як іноземноїen_US
dc.typeBooken_US
Располагается в коллекциях:Бібліографічні матеріали

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Пилипак_МОСЗВО_1_2020.pdf858,22 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.