Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1855
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЮрчишена, Л. В.-
dc.date.accessioned2021-12-17T09:16:27Z-
dc.date.available2021-12-17T09:16:27Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.otherУДК 330.341:378.4-
dc.identifier.otherDOI 10.31558/2307-2318.2021.2.14-
dc.identifier.otherJEL: C67, І23, І25, М21, Р46-
dc.identifier.urihttps://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1855-
dc.description.abstractВ статті досліджено драйвери, що визначають нову парадигму вищої освіти. Обґрунтовано їх вплив на стратегічні напрямки розвитку університетів, визначено незворотність трансформаційних процесів у вищій школі, що обумовлено: глобальними драйверами, що притаманні університетам світу; національними драйверами, що визначаються освітньою політикою держави, рівнем фінансування вищої освіти, конкуренцією на ринку освітніх послуг тощо; локальними, що визначають здатність університетів функціонувати за нових умов, реалізовувати трансформаційні процеси, гнучко реагувати і відчувати попит стейкхолдерів. Визначено, що нова парадигма вищої освіти потребує зміни підходів до організації діяльності університетським менеджментом, впровадження економічної моделі, в основі якої закладено ціннісну пропозицію. В статті визначено основні компоненти економічної моделі (ціннісна пропозиція, ключові ресурси, ключові партнери, канали надання і просування, ключові види діяльності, ключові групи стейкхолдерів, фінансова модель і фінансова стійкість), здійсненої їх змістовне наповнення, визначено взаємозв’язки і взаємозалежності між компонентами, обґрунтовано вплив на фінансову стійкість університету.en_US
dc.publisherДонНУ імені Василя Стусаen_US
dc.relation.ispartofseriesЕкономiка i органiзацiя управлiння;№ 2 (42) 2021-
dc.subjectдрайвериen_US
dc.subjectекономічна модельen_US
dc.subjectнова парадигма вищої освітиen_US
dc.subjectціннісна пропозиціяen_US
dc.subjectфінансова модельen_US
dc.subjectфінансова стійкістьen_US
dc.titleФОРМУВАННЯ НОВОЇ ПАРАДИГМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ: ДРАЙВЕРИ ТА ЕКОНОМІЧНА МОДЕЛЬ УНІВЕРСИТЕТІВen_US
dc.typeArticleen_US
Располагается в коллекциях:Бібліографічні матеріали

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Формування нової парадигми вищої освіти_2021_ек і орг упр.pdfСтаття у виданні ДонНУ імені Василя Стуса "Економiка i органiзацiя управлiння" "527,49 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.