Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/2009
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМацишина, І. В.-
dc.date.accessioned2022-02-03T15:12:16Z-
dc.date.available2022-02-03T15:12:16Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.otherУДК 7.071.2Грі+791.43-
dc.identifier.urihttps://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/2009-
dc.descriptionСтаття у виданні "Українське мистецтвознавство: матеріали, дослідження, рецензії"en_US
dc.description.abstractВізуальна мова сьогодні пронизана кодом. Звідси соціальний зв'язок між відправником та отримувачем інформації формується завдяки алгоритмам. І кіно не є винятком. Пітер Грінуей у своєму фільмф "Рембрандт. Я звинувачую" робить спробу розширити розуміння візуального тексту. На прикладі аналізу картини Рембрандта "Нічний дозор" режисер не лише доводить це, а й пропонує власний варіант виходу із кризи.en_US
dc.publisherКиїв: НАН України. Інститут мистецтвознавства, фольклористики та етнології ім. М.Т. Рильськогоen_US
dc.relation.ispartofseriesУкраїнське мистецтвознавство: матеріали, дослідження, рецензі;Вип. 16-
dc.subjectвізуальна революціяen_US
dc.subjectкінотекстen_US
dc.subjectкодen_US
dc.subjectкомунікаціяen_US
dc.title«Ми не вміємо бачити, тому що звикли читати» (Пітер Грінуей та візуальна революція)en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Бібліографічні матеріали

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Не вміємо бачити.pdfСтаття у виданні "Українське мистецтвознавство: матеріали, дослідження, рецензії"182,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.